Як і куди відправити резюме?
Главная  /   С чего начать?  /   Резюме (CV) и сопроводительное письмо  /   Як і куди відправити резюме?

В данном разделе вы узнаете о том, как правильно составить резюме и сопроводительное письмо. Примеры и шаблоны на русском и английском языках. 

Як і куди відправити резюме?
16.07.2008
Маючи на руках професійно складене резюме, ви задаєтеся питанням: як відправити своє CV, щоб зробити віддачу максимальною? Для цього необхідно більш детально дізнатися про структуру кадрового ринку.

На сьогоднішній день цей ринок представляють компанії-працедавці, які займаються безпосереднім пошуком працівників без залучення допомоги зі сторони; а також кадрові служби, які, у свою чергу, підрозділяються на агенції з працевлаштування і агенції з підбору персоналу.

Якщо ви зацікавлені в тому, щоб отримати посаду в тій або іншій компанії, і вважаєте, що ваш професійний рівень відповідає рівню цієї компанії, то необхідно відправити своє резюме по факсу (таку інформацію можна знайти у довідниках). У випадку, якщо на сьогоднішній день є необхідність у такому фахівці як ви, то дуже імовірно, що ваша кандидатура буде розглянута. Якщо ж такої необхідності немає, то швидкої відповіді чекати не варто.

Але, на наш погляд, було б більш ефективно з´ясувати, які фахівці потрібні на даний момент (така інформація повинна бути в Інтернет-рекламі на спеціалізованих сайтах, які розміщують оголошення про найм на роботу; в засобах масової інформації, які спеціалізуються в цій області; можливо, на телебаченні). Якщо в цьому списку ви побачили щось для себе, то варто заздалегідь передзвонити по вказаних телефонах для уточнення деталей.

Якщо ви вирішили скористатися послугами кадрових служб, то необхідно запам’ятати, що існують дві категорії, про які йшла мова вище, а саме: агенції з підбору персоналу і агенції з працевлаштування.

Їх основна відмінність в тому, ХТО оплачує їх послуги.

Зазвичай: агенції з працевлаштування займаються саме працевлаштуванням населення (форма роботи відображена в самій назві), а, отже, всі витрати несуть кандидати.

Ці агенції ШУКАЮТЬ РОБОТУ для вас, виходячи з вашого досвіду, професійного рівня і особистих побажань (оплати, бажаної посади і профілю компанії, місце розташування роботи і т.д.). Тут працює той принцип, що саме ви диктуєте свої умови, а значить, і оплачуєте ту роботу, яка здійснюється для вашого працевлаштування.

Ви є замовником, ви платите гроші і, отже, має право розраховувати на кінцевий результат.
Агенції з підбору персоналу, або просто кадрові агенції займаються підбором кадрів для компаній, з чого випливає, що цю послугу оплачують фірми.

Робота цих агенцій спрямована на ПОШУК ПЕРСОНАЛУ, тобто замовником в цьому випадку є працедавець, який висуває певні вимоги до кандидатів, які його цікавлять, тому і несе всі фінансові витрати.

От чому і результат, в даному випадку, направлений не на найшвидше надання робочого місця кандидату, а на закриття вільної вакансії.

Після кризи відбулося свого роду "змішення жанрів". Багато компаній, звертаючись до кадрових агентств з питання підбору персоналу, відмовляються оплачувати виконання цих послуг.

Відповідно, з свого боку, кадрові Агенції вимушені брати гроші з кандидатів. Тому, в світлі цих змін, вам варто зробити наступне: набравши номер Агенції, в першу чергу, необхідно з´ясувати, які саме послуги вони надають – платні, чи безкоштовні. Якщо платні, потрібно відразу з´ясувати розцінки: яка вартість реєстрації резюме, занесення в електронну базу даних, якщо така є; який відсоток від першої зарплати необхідно буде виплатити у разі працевлаштування і т.п.?

Можливо, існують ще якісь послуги, тому не варто кидати слухавку зразу ж після ствердної відповіді, потрібно з´ясувати, які ці послуги, яка їх вартість, чи є абонементне обслуговування. Можливо, пропозиції вас чимось зацікавлять, і в цьому випадку ваші подальші дії повинні бути продиктовані рекомендаціями представника агенції. Це може бути або відправлення резюме факсом, або особиста зустріч з менеджером агенції. І не забудьте з´ясувати про те, чи є на даний момент вакансії, оскільки ця інформація може допомогти і вам, і працівнику агенції сконцентрувати свої сили на досягненні вже конкретного результату.

Тепер перейдемо до питання про те, як повинне відбуватися ваше перше знайомство з кадровою агенцією, послуги якого для кандидатів безкоштовні.

Багато хто розсилає своє резюме факсом або по E-mail, до того ж, по всьому списком кадрових агенцій. Цей варіант, звичайно, не виключається, але ми знову ж таки рекомендуємо почати вашу першу розмову саме по телефону. Якщо агентство відповідає вашим вимогам, то другий крок - це з´ясування вакансій на сьогоднішній день. Але було б краще не розпитуватися про весь список, а запитати лише про те, що цікавить вас. Якщо є вакансія, на яку ви можете претендувати, то необхідно познайомитися з менеджером з персоналу, який керує цим напрямом, і, переговоривши з ним особисто, діяти згідно його вказівкам (схема та ж: або відправка резюме, або ваш виїзд в агенцію).

Якщо, на жаль, на сьогодні потрібні фахівці, в число яких ви не входите, то ви можете просто відправити своє резюме факсом або електронною поштою. Ваші дані будуть занесені в базу даних агенції, а значить, періодично опрацьовуватимуться, залежно від надходження вакансій, на які ви можете потенційно претендувати. Якщо у вас немає можливості скористатися факсом або e-mail, то необхідно уточнити, чи можете ви під´їхати самі, щоб залишити дані про себе. Навіть враховуючи великий наплив кандидатів у важкий для пошуку роботи час, вам навряд чи відмовлять в цій послузі.

Про вакансії кадрових агенцій ви також можете довідатись з реклами в ЗМІ або Інтернеті (на сайтах, що працюють над проблемами працевлаштування або з особистих сторінок агенцій). Ця інформація оновлюється кожного тижня, а іноді навіть і частіше, тому, перегортуючи свіжі журнали і газети, а також проглядаючи новини в Інтернеті, ви можете дізнатися про те, посаду, що вас цікавить і вийти на телефони, факси або e-mail кадрової агенції. Але і в цьому випадку найбільш ефективно заздалегідь поговорити по телефону, щоб отримати рекомендації менеджера з підбору персоналу.

Відповідно, для того, щоб витрати окупилися максимальним успіхом, роботу з кадровими агенціями необхідно будувати таким чином:

1. З´ясувати інформацію про свіжі вакансії агенції (можна знайти у рекламі в ЗМІ або Інтернеті). 2. Перетелефонувати для попередньої розмови з менеджером з підбору персоналу (якщо ви просто телефонуєте кадровій агенції, дані якої знайшли у довіднику, журналі або газеті, то ця розмова і повинна бути джерелом з´ясування вакансій, відкритих на даний момент). 3. Строго слідувати рекомендаціям представника агенції (якщо є вакансія, то, можливо, виникне необхідність приїхати або вислати резюме (вам обов´язково підкажуть, що саме вартує зробити); якщо ні, значить, ви просто відправляєте резюме для бази агенції).

Источник: Job Portal
Все права защищены © 2011
Обратная связь
Работа от лучших работодателей