24 мая 2017
КомпаниямКомпаниям
КандидатамКандидатам
 
 
Резюме – перший крок для отримання роботи
Главная  /   Новости  /   Резюме – перший крок для отримання роботи
Резюме – перший крок для отримання роботи
22.08.2012
Прийшов час коли варто починати шукати працю, але до цього нелегкого завдання слід добре підготуватися. По-перше, необхідно визначитись з напрямком роботи, по-друге підготувати хороше резюме та по-третє, морально підготуватись до майбутньої співбесіди. Сьогодні ми поговоримо про складання вашої візитної картки – резюме, яке повинно не лише вразити роботодавця, а й викликати бажання якнайшвидше познайомитись з вами.
Що ж таке резюме і як воно має виглядати? Резюме – це невеличкий опис вашої професійної діяльності з самого початку кар’єри. Воно оформлено в письмовому, а точніше друкованому вигляді. Основною задачею CV є викликати позитивну думку працедавця про вас. Від того, яким чином ви побудуєте його, буде залежати як вас будуть сприймати – як молодого спеціаліста без досвіду роботи чи як фахівця і майстра своєї справи. Крім того, саме в цьому документі ви можете зазначити всі ваші сильні сторони, навички та уміння. Добре складене резюме – це вже половина успіху в пошуку гарної і перспективної роботи.

Вимоги оформлення резюме
Резюме має бути надруковано на чистих білих аркушах на принтері. Середній об’єм цього документу – 1-3 сторінки. Папір має бути білосніжний і не зім’ятий. Скріпити листочки можна за допомогою степлера чи скріпки. Шрифт бажано обирати Times New Roman або Arial. Кегель 12 чи 14. Не слід використовувати кольорові виділення, підкреслення або надмірне використання жирного шрифту чи курсиву.

Яка інформація обов’язково має бути в резюме

В CV ви маєте обов’язково вказати свої навички. Причому особливу увагу звертайте на факти. Наприклад, колись ви працювати в івент-агенції і проводили різноманітні заходи, зокрема й молодіжні фестивалі. Не соромтесь хвалитись, якщо проведений вами фестиваль відвідали понад 5 тисяч осіб – вкажіть цю цифру. Можливо саме її і хоче побачити ваш майбутній керівник в своїх власних проектах.

Якщо ви вмієте швидко друкувати або можете працювати без перерви більше доби, якщо у вас величезна клієнтська база чи ви без зайвих зусиль можете продати будь-який продукт – зауважте це в документі.

Не бійтеся писати про свої сильні сторони та якості. Якщо ви знаєте кілька мов, то це цілком ймовірно буде додатковим плюсом для отримання успішної посади. Брехати та дописувати собі те, чого насправді не існує не бажано. Тому що вже в перші дні вашої роботи брехня вилізе нагору, і вас не будуть сприймати серйозно, а то й гірше – виженуть з компанії. Якщо ви безвідповідальний і у вас відсутнє відчуття часу, не слід вказувати абсолютно протилежні вам якості в цьому документі, краще взагалі не акцентувати увагу на цьому.

Додатковим плюсом буде, якщо ви впишете в свою візитну картку такі дані як: знання іноземних мов (перелічити всі мови та рівень), нагороди, дипломи, відзнаки та особисті якості.

Не треба наділяти себе всіма існуючими позитивними характеристиками – всі рекрутери сходяться на тому, що опис має бути стислим. Максимум п’ять чи сім пунктів.

Головне, щоб зазначені вами якості співвідносились з посадою, на яку ви претендуєте. Для позиції середньої ланки не потрібні лідерські якості та харизма. А ось для для піарщіка чи рекламіста креативність, амбіційність та творчі задатки є обов’язковим пунктом.

Бухгалтерам варто зазначати в резюме, що вони відповідальні, уважні, легко і швидко навчаються. Крім того, важливим фактом є комунікабельність, не конфліктність та уміння працювати у великому колективі.

Секретарям треба робити ставку на особистих та ділових якостях, таких як: грамотна мова, охайність, старанність, відповідальність та відсутність поганих звичок. Також можна акцентувати увагу на презентабельній зовнішності, але додавати фотографії в бікіні не варто.

Менеджерам з продажів необхідно мати такі якості: активність, комунікабельність, орієнтація на результат, грамотність, чарівність, приємна зовнішність, нестандартне мислення, вміння працювати в команді та стресостійкість.

Якщо вам вдалось розширити клієнтську базу, то вказуйте цифрами наскільки і за який період. Або завдяки вашим сценаріям зняли кілька телевізійних передач – обов’язково розкажіть про цей факт, а також повідомте які саме ваші програми і коли вони виходили в ефір.

Основний акцент робіть на ваших професійних навичках, всі успіхи на попередніх роботах можуть суттєво вам допомогти в пошуку нової. Але не треба виписувати в резюме абсолютно все чим ви займались до цього. Якщо ви претендуєте на посаду помічника генерального директора, то такі описи роботи, як готування кави начальнику та щоденне виконання домашньої роботи за її дітей не слід вказувати. Концентруйтеся на головному – на ваших досягненнях та перемогах.

Що не слід писати в резюме

Пам’ятайте про те, що перед тим як запросити на співбесіду всі роботодавці спершу переглядають резюме та оцінюють вас як спеціаліста. Тому цей документ має бути максимально грамотним. Забудьте про помилки, склавши CV – дайте його комусь перечитати та перевірити.

В цьому документі не має бути місця брехні. Якщо ви не маєте досвіду роботи, краще зазначте це, та додайте що ви швидко навчаєтесь і дуже хочете спробувати себе на цій посаді, а не «я працюю в цьому напрямку вже п’ятий рік і завдяки мені взагалі-то компанія збільшила свої прибутки на 350%».

Не пишіть що ви щукаєте роботу тимчасову або тільки для того, щоб отримувати гроші. Зазначаючи ціль, не перелічуйте всі можливі варіації, тим більше, якщо вам не принципово ким працювати. Така ціль як: «шукаю роботу продавцем, генеральним директором чи вчителем англійської мови», як мінімум, злякає працедавця.

В пункті «знання мов», не слід виписувати всі мови, які ви колись чули. Фрази типу: «знаю погано, але зі словником можу розібратися» – не підходять. Вказуйте лише ті, які ви добре знаєте.

Також не варто писати твори-мініатюри на тему: «Як став таким суперспеціалістом». Достатньо просто перелічити кілька найсильніший ваших якостей, можливо зазначити нагороди які ви маєте. Проте якщо ви шукаєте роботу в сфері медицини, а диплом у вас за «найкращий портрет начальника серед співробітників», то це не слід використовувати. Якщо ви впевнені, що саме ці відзнаки чи знання зможуть якось посприяти отриманню перспективної посади – не соромтеся, вписуйте це.

Питання освіти

Вказуйте вашу освіту в будь-якому разі, навіть якщо вона не того профілю за яким ви працюєте. А якщо ви досі навчаєтесь то зазначте в резюме, що ви ще студент. Для роботодавця це дуже важлива інформація, і саме вона може впливати на його рішення брати вас в штат чи ні. Можливо саме ваш статус студента вплине позитивно, адже вони люблять працевлаштовувати молодих і ще неосвічених спеціалістів. Адже їх можна навчати, більше вимагати та менше платити.

Проте якщо у вас взагалі немає освіти, краще цей пункт взагалі пропустити, і ні в якому разі не придумувати навчальні заклади, в яких ви начебто  вчились. Пам’ятайте, що вашу успішність не так вже й важко перевірити.

І на останок…

Складання резюме – це кропітка справа, яка вимагає особливої уваги та деталізації. Проте в цьому немає нічого складного. Перед тим як сісти його складати – проаналізуйте весь свій професійний шлях, подумайте над тим, в чому ви сильна особистість, а про які моменти взагалі варто не згадувати, і отримавши в уявлення повну картину себе як фахівця – сміливо включайте комп’ютер та описуйте це на папері.

Автор: Ольга Зайцева
Календарь
май 2017
 
пн
вт
ср
чр
пт
сб
нд
 
1
2
3
4
5
6
7
 
8
9
10
11
12
13
14
 
15
16
17
18
19
20
21
 
22
23
24
25
26
27
28
 
29
30
31
 
 
 
 
 
Все права защищены © 2011
Обратная связь
Работа от лучших работодателей